Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής εμπλουτίστηκε φέτος με επιδαπέδια παιχνίδια, που κινητοποιούν το ενδιαφέρον των μαθητών για το μάθημα της Φ.Α. και συμβάλλουν στην ψυχοκινητική τους ανάπτυξη.Οι μαθητές, σε συνεργασία με την καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Έλλη Ράγγου, σχεδίασαν στο δάπεδο του σχολείου μεγάλες τρίλιζες, αριθμημένα τετράγωνα για το κουτσό, καθώς και μια επιδαπέδια εκδοχή του κλασικού επιτραπέζιου παιχνιδιού φιδάκι. Τα παραπάνω παιχνίδια έτυχαν της πλήρους αποδοχής των μαθητών/τριών που συνεργάστηκαν αρμονικά δημιουργώντας ένα θετικό κλίμα στο σχολικό περιβάλλον. Καθοριστικό ρόλο στην ενεργητική συμμετοχή και τον ενθουσιασμό τους έπαιξε ο διαδραστικός και παιγνιώδης χαρακτήρας των παιχνιδιών και μεθόδων που εφαρμόστηκαν συστηματικά καθόλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μαθητές στην πλειοψηφία τους τήρησαν τους κανόνες που τέθηκαν, κάτι που αποτέλεσε σημαντικό βήμα στην αυτορρύθμιση και την οριοθέτηση της συμπεριφοράς τους σε επίπεδο συνεργασίας ,κοινωνικής αλληλεπίδρασης και πνεύματος ομαδικότητας ευρύτερα. Αλλά και η ενίσχυση των κινητικών δεξιοτήτων τους στέφτηκε με επιτυχία, κάτι που σχετίζεται άμεσα το μάθημα της Φυσικής Αγωγής ,εφόσον συνδέεται με τη σωματική υγεία και τον αθλητισμό. Δεν παρουσιάστηκαν συγκρούσεις, δυσκολίες ή ιδιάζουσες συνθήκες που θα αποτελούσαν εμπόδιο στην υλοποίηση των Δράσεων. Οι θετικές εντυπώσεις των μαθητών και τα οφέλη που αποκόμισαν από την υλοποίηση αυτή αποτελεί ενθαρρυντικό στοιχείο για τη συνέχισή τους στο μέλλον.